עורך דין תעבורה ברחובות

עורך דין תעבורה פועל בכל הקשור לתעבורה, ובכל מה שנוגע לדרכים, לכבישים, לרכבים, לתאונות, לחוקי תנועה ועוד. עורך דין תעבורה עוסק בתחום של עבירה על חוקי תעבורה כגון אי ציות לרמזור עצור או מעבר צומת באור אדום ועד חניה במקום אסור וכדומה. נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים, נהיגה ללא רישיון; מעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים או בלי נפגעים וכדומה. חלק מעבירות התעבורה יכולות להיות עבירות תעבורה קלות הנידונות בבית משפט במסגרת אזרחית וישנן עבירות תעבורה שהופכות להיות פליליות, כגון פגע וברח או תחת השפעה של סמים.

שירותיו עורך דין תעבורה ברחובות

תחום התחבורה הוא תחום רחב ועמוס בפרטים, ידיעה של החוקים מאפשרת לעורך דין להביא לזיכוי או להקלה בעונש ולכן עורך דין תעבורה ברחובות מסייע לאנשים שמואשמים בעבירות תחבורה ולכן ההמלצה להתעקש על עורך דין תעבורה ולא לפנות לעורך דין כללי. ידיעת החוקים והתקדימים יכולים להקל מאוד בהליך הפלילי. במקרים של עבירות תנועה קלות, אם למשל תפסו אתכם עם נייד בזמן הנהיגה או עבירות של אי ציות לתמרור, פניה לעורך דין אינה משתלמת ולעיתים מיותרת. מומלץ לערב את שירותיו של עורך דין תעברה בעבירות מורכבות או קשות ושידוע כי במקרים אלו העונש הצפוי הוא קנס גדול או מאסר. ישנם מקרים עורך דין תעבורה ברחובות, יכול בשיטות שונות, להפחית באופן משמעותי את העונש המוטל על הנאשם, וישנם מקרים שבהם אולי הוא יכול להביא לביטולו של העונש לחלוטין. ולכן ישנה חשיבות גבוהה לסיוע של עורך דין תעבורה.

משרדנו יכול לסייע לך במקרים הבאים:

עבירות ברירת משפט וקנסות

לרוב נהג שעובר עברה יקבל קנס לתשלום ויצבור נקודות המצטברות לאורך זמן. לכל נהג יש את הבחירה לשלם את הקנס או לבחור להישפט בבית דין לתעבורה, לרוב נהג יעשה זאת אם יחוש שנעשה לו עוול וינסה להוציא את הצדק לאור. עבירות הנחשבות קלות הן נהיגה ללא חוגרה, עבירות מהירות, החזקת הנייד או אי ציות לרמזור או תמרור ודוחות חנייה. לרוב אין צורך לפנות אל עורך דין מאחר וגם פניה אל עורך דין  לרוב ימליץ לנהג לשלם את הקנס. במקרים מורכבים יותר, למשל שיש מספר עבירות בתיק האישי של הנהג, יבחן עורך הדין את הנסיבות וייעץ ללקוח להמשך הייצוג, וזאת בהתאם לחוזקן של טענות ההגנה העומדות לזכותו. עורך הדין ינהל את ההליכים ויציג בפני בית המשפט את הטענות, בניסיון למצוא פגמים בראיות המצוינות בדו”ח או כשלים מסוימים בפרטיו, במטרה להקל על העונש או לבטלו.

עבירות מדרגות חומרה שונות

עד כה דנו בעבירות קלות, שלצערנו כל אחד חווה אותן בזמן נהיגה במהלך חייו, אבל ישנן לצד אלו עבירות בדרגות חומר השונות שיש לפנות אל שירותיו של עורך דין תעבורה ברחובות.

נהיגה ללא ביטוח עבירה שעשויה להוביל במרבית המקרים למשפט ולהטלת קנסות כבדים.

נהיגה ללא רישיון רכב עבירה זו עשויה להביא  לתשלום קנס או להוביל למשפט, כאשר העונש נגזר לגופו של מקרה.

נהיגה ללא רישיון,  מדובר בעבירה חמורה מאוד המובילה לרוב לשלילת רישיון עתידית, ואף  למאסר בפועל, בעל הרכב אף הוא נתון לענישה כואבת.

נהיגה בזמן פסילה נתפסת כעבירה חמורה ביותר שכן היא מהווה זלזול של ממש בצו מנהלי או בצו שיפוטי. עבירות נהיגה בזמן פסילה היא עבירה פלילית והנאשם יכול לקבל אף עונש מאסר בפועל.

נהיגה במהירות מופרזת,  אם אתם מרגישים שלא נעשתה עבירה מצידכם ואתם שוקלים האם לשלם את קנס המהירות או להישפט בבית משפט לתעבורה? היוועצו עם עורך דין מומחה לתעבורה תחילה.

נהיגה בשכרות ותחת השפעת סמים – עבירה העלולה להוביל לשלילת רישיון לתקופה ארוכה, וכן לקנס, לשלילה על תנאי, ובמקרים מסוימים אף למאסר על תנאי ובפועל.

מקרים נוספים בהם יש לפנות לייעוץ של עורך דין תעבורה הם: תאונת דרכיםתאונות דרכים ופגע וברחנהיגה פוחזת ובקלות ראשסיכון חיי אדם במזיד בנתיב תחבורהייצוג מול גורמים ורשויות (משרד הרישוי והמרב”ד)

הסתבכת בעבירת תעבורה? זומנת לדיון בבית משפט לתעבורה?

במידה וזומנת לדיון בבית משפט לתעבורה או שביצעת עבירה ואתה עומד למשפט פנה ללא דיחוי להתייעצות עם עורך דין מומחה לתעבורה ברחובות ונשמח לסייע ולהציע לך מענה ופתרונות מקצועיים.

עו"ד אהרון ושות', בעלי ניסיון רב בטיפול בתיקי תעבורה, נהיגה ללא רישיון, נהיגה בשכרות, תאונות עם נפגעים, פסילה מנהלית, קנסות תעבורה ומשטרה, נקודות, ועוד…

עורך דין תעבורה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאמרים נוספים
תביעת גירושין

תביעת גירושים

בעוד שהסמכות לטפל בתביעת גירושין מוקנית לבית הדין הרבני, לבית המשפט לענייני משפחה סמכות מקבילה בטיפול בסוגיות נלוות רבות, לרבות בענייני מזונות, חלוקת רכוש ומשמורת

קרא עוד »
דילוג לתוכן